CARIAN ANDA

Monday, May 13, 2013

MAKAN-MAKAN LAGI

Sempena hari Ibu, sebenornya hari-hari pun hari Ibu kan,. tapi tak kesahlah dah orang nak belanja rezeki jangan di tolak. Moh kita makan. Alhamdulillah. Moga rezeki bertambah berlipat kali ganda lagi .Amiiin, lain kali ajak-akjaklah saya sekeluarga makan-makan lagi. Sure pergi. tak tolak punyer. Mekasey2.

kedondong air saya


Puan Dr. yang berusaha untuk majlis, mekasey bebanyak

Tuan Dr, yang sponsor majlis dan yang diraikan dalam majlis Ibunda Mertua bete

yang tumpang sekaki hehehehe nampak tangan je

huiii manyaknyer

sat-sat tunggu nasik mai

ya itu dia sharkfin sudah mari

anakanda bete

anak menakan bete

2 comments:

Emma Marinie said...

Tuan dr yg pompuan tu nampak kuruih sikit dlm gambar ni..hahhahhh....dia kurang inch tapi berat menten...keh keh keh

SABARINA said...

berat menten ?? kikiki takpe2,,, inch sudah kurang tu petanda bagus

SEKAPUR SIRIH

Artikel berkaitan keagamaan,kesihatan, perkahwinan dan lain-lain di blog ini hanya kompilasi artikel yang dititip daripada akhbar, majalah dan internet. Blog ini memaparkan artikel yang ditulis sendiri dan artikel yang bukan ditulis oleh pemilik blog adalah koleksi peribadi, ada yang sefahaman atau sebaliknya dan bersandarkan kandungan Al-Quran. Pun begitu, janganlah membaca artikel-artikel di blog ini untuk menyangkal atau menyalahkannya, atau mempercayainya jua, tetapi bacalah menurut tujuan sebenar mereka ditulis, iaitu hanya untuk dipertimbangkan pembaca sahaja.
Tidak perlu menulis atau bertindak untuk mengecam, menghina atau mengkhianati kerana perbuatan serupa itu hanya memudaratkan diri anda sendiri.Firman Allah SWT, "Sesungguhnya Kami mengetahui bahawa ia menyedihkan kamu, apa yang mereka mengatakan; namun begitu, bukanlah kamu yang mereka mendustakan, tetapi orang-orang yang zalim, ia adalah ayat-ayat Allah yang mereka menyangkal." (6:33)Pemilik blog bukanlah seorang pakar agama, pakar kesihatan mahupun pakar perkahwinan, justeru itu, pemilik blog tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan hal ehwal agama, kesihatan, psikologi perkahwinan atau kaunseling rumahtangga dan undang-undang secara mendalam. Pengunjung dinasihatkan supaya mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah / kemusykilan yang dihadapi.Kami sekadar berkongsi ilmu.

Mengamalkan apa yang disiarkan di blog ini tanpa merujuk kepada dalil daripada Al-Quran dan Al-Hadis yang semakna atau hampir semakna dengannya, bukanlah tindakan yang bijak. Yang baik datangnya daripada Allah SWT, yang buruk adalah kelemahan pemilik blog sendiri.
Terima kasih kerana berlapang dada membaca cebisan ilmu yang tidak seberapa di blog ini. Ilmu yang baik dikongsi bersama.

Popular Posts