CARIAN ANDA

Thursday, July 26, 2012

Bonus Raya Setengah Bulan Gaji Untuk Kakitangan Kerajaan





ALHAMDULLILLAH, rezeki di Bulan Ramadan .....seronoknya dapat bonus.Tq PM....macamanapun berbelanjalah dengan berhemah, yang pastinya diluar sana para peniaga pun tumpang gembira nak tolong perabiskan duit n amik kesempatan menaik harga barang. Kepada para peniaga janganlah amik kesempatan yer, bukan banyak mana pun kesian la kat yg xdpt bonus tu..



3 comments:

Emma said...

huhu, aku baru tau malam tadi sejurus selepas mendarat di Subang, ada member sms. heee ,bagus, cover balik budget beli tiket flogth memahei ni

SABARINA said...

heheeh..tak sangka tok najib nak bagi...alhamdulillah rezeki....mula2 takde la harap sgt kot, sebab baru bg naik gaji je aritu kan....kira ni ubat pelega la kiranya utk pru13 sok...

Muhammad Faris said...

Utgnya dpt...

Baju Kurung Online

SEKAPUR SIRIH

Artikel berkaitan keagamaan,kesihatan, perkahwinan dan lain-lain di blog ini hanya kompilasi artikel yang dititip daripada akhbar, majalah dan internet. Blog ini memaparkan artikel yang ditulis sendiri dan artikel yang bukan ditulis oleh pemilik blog adalah koleksi peribadi, ada yang sefahaman atau sebaliknya dan bersandarkan kandungan Al-Quran. Pun begitu, janganlah membaca artikel-artikel di blog ini untuk menyangkal atau menyalahkannya, atau mempercayainya jua, tetapi bacalah menurut tujuan sebenar mereka ditulis, iaitu hanya untuk dipertimbangkan pembaca sahaja.
Tidak perlu menulis atau bertindak untuk mengecam, menghina atau mengkhianati kerana perbuatan serupa itu hanya memudaratkan diri anda sendiri.Firman Allah SWT, "Sesungguhnya Kami mengetahui bahawa ia menyedihkan kamu, apa yang mereka mengatakan; namun begitu, bukanlah kamu yang mereka mendustakan, tetapi orang-orang yang zalim, ia adalah ayat-ayat Allah yang mereka menyangkal." (6:33)Pemilik blog bukanlah seorang pakar agama, pakar kesihatan mahupun pakar perkahwinan, justeru itu, pemilik blog tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan hal ehwal agama, kesihatan, psikologi perkahwinan atau kaunseling rumahtangga dan undang-undang secara mendalam. Pengunjung dinasihatkan supaya mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah / kemusykilan yang dihadapi.Kami sekadar berkongsi ilmu.

Mengamalkan apa yang disiarkan di blog ini tanpa merujuk kepada dalil daripada Al-Quran dan Al-Hadis yang semakna atau hampir semakna dengannya, bukanlah tindakan yang bijak. Yang baik datangnya daripada Allah SWT, yang buruk adalah kelemahan pemilik blog sendiri.
Terima kasih kerana berlapang dada membaca cebisan ilmu yang tidak seberapa di blog ini. Ilmu yang baik dikongsi bersama.

Popular Posts