CARIAN ANDA

Monday, April 11, 2011

ARTIS KENE RABA


Akibat mendedahkan aurat kepada lelaki.

Larangan yang allah tetapkan dah tentu2 nya ada kebaikan. Lumrah manusia pula melakukan perkara dilarang itulah yang paling disukai. Wanitapula sememangnya amat sukakan kecantikan. Ada sesetengah wanita gemarkan perhatian atau suka bila mendapat perhatian di atas daya tarikan yg ada pada dirinya. 

Tetapi awas bahana yg mengundang. Pencabulan, rogol, fitnah dan sebagainya boleh berlaku. Walaupun hakikat kes rogol isu cara berpakaian bukan punca utama tetapi ianya tetap membawa kemudaratan kepada sepemakai yg seksi. Memang ada wanita rasahebat apabila diri mereka mjadiperhatian tetapi adakah anda selesa mata2 yang memandang seolah2 ingin menelan anda. 

Sesungguhnya apa yang ada pada wanita adalah perhiasan indah-indah yang wajib ditutup bukan untuk ditonton atau dipamerkan...

So cik kak nak kongsikan gambor2 nih untuk tatapan umum....ni bahana mededahkan aurat ...so layanzzzz dan jadikan pengajaran

Beginilah keadaan seorang penyanyi seksi, Marwa dari Arab selepas membuat satu
persembahan di Alexandria, Mesir. Kesian...iskkk3



sumber gambar :http://artisglamer.fotopages.com/?entry=1420991&back=http://artisglamer.fotopages.com/?page=7 
eceh ceh tunjuk bodi nampak


jap lagik ada yg dah geram ...muka2 jantan desperate giler


larik...larik selamatkan diri
ada gak yang sempat raba dah
huwaaaa..... kan dah kena
mak aiiii semua jantan jer tengok konsert nih...

2 comments:

Melur Jelita said...

Sapa suruh seksi...nasib baik tak terlondehhhhh

ERYNAAKMA said...

sedih kan tengok...dah tau kat semua jantan desperate giler pakai baju cenggitu kalau dorang sentap bogel la atas tuh...

SEKAPUR SIRIH

Artikel berkaitan keagamaan,kesihatan, perkahwinan dan lain-lain di blog ini hanya kompilasi artikel yang dititip daripada akhbar, majalah dan internet. Blog ini memaparkan artikel yang ditulis sendiri dan artikel yang bukan ditulis oleh pemilik blog adalah koleksi peribadi, ada yang sefahaman atau sebaliknya dan bersandarkan kandungan Al-Quran. Pun begitu, janganlah membaca artikel-artikel di blog ini untuk menyangkal atau menyalahkannya, atau mempercayainya jua, tetapi bacalah menurut tujuan sebenar mereka ditulis, iaitu hanya untuk dipertimbangkan pembaca sahaja.
Tidak perlu menulis atau bertindak untuk mengecam, menghina atau mengkhianati kerana perbuatan serupa itu hanya memudaratkan diri anda sendiri.Firman Allah SWT, "Sesungguhnya Kami mengetahui bahawa ia menyedihkan kamu, apa yang mereka mengatakan; namun begitu, bukanlah kamu yang mereka mendustakan, tetapi orang-orang yang zalim, ia adalah ayat-ayat Allah yang mereka menyangkal." (6:33)Pemilik blog bukanlah seorang pakar agama, pakar kesihatan mahupun pakar perkahwinan, justeru itu, pemilik blog tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan hal ehwal agama, kesihatan, psikologi perkahwinan atau kaunseling rumahtangga dan undang-undang secara mendalam. Pengunjung dinasihatkan supaya mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah / kemusykilan yang dihadapi.Kami sekadar berkongsi ilmu.

Mengamalkan apa yang disiarkan di blog ini tanpa merujuk kepada dalil daripada Al-Quran dan Al-Hadis yang semakna atau hampir semakna dengannya, bukanlah tindakan yang bijak. Yang baik datangnya daripada Allah SWT, yang buruk adalah kelemahan pemilik blog sendiri.
Terima kasih kerana berlapang dada membaca cebisan ilmu yang tidak seberapa di blog ini. Ilmu yang baik dikongsi bersama.

Popular Posts