CARIAN ANDA

Wednesday, May 18, 2011

MAMAT KOREA

Sejak terkena penyakit gila novel ni ...semua nya jadi macam-macam.... takpernah-pernah minat ngan pelakon korea terkenan dah ngan sorang pelakon nih...adeh3...sib baik tak peringkat kronik setakat demam jer la....agak-agak korang la kacak ker???


Name: Dennis Oh
Real name: Dennis Joseph O’Neil
Profession: Model and actor
Birthdate: 1981-Aug-29
Birthplace: United States of America
Height: 188cm
Weight: 83kg
Star sign: Virgo
Blood type: A
Family: Mother (Korean), father (American) and an older brother
Education: Savannah College of Art and Design
Hobbies: Drawing, traveling and photography

TV Series

East of Eden (MBC, 2008)
Witch Amusement (SBS, 2007)
Sweet Spy (MBC, 2005)

Awards
Best Dress, 22nd Korean Model (2005)

2 comments:

Melur Jelita said...

Weiiiiii Hilman Yong ada kat sini! he he he

sab jelita..tulis la pasal Hilman Asst

ERYNAAKMA said...

hahahaha nanti kita tulis pasal Cik Hilman yer...nak tenung2 puas2 nih...lkeh3

SEKAPUR SIRIH

Artikel berkaitan keagamaan,kesihatan, perkahwinan dan lain-lain di blog ini hanya kompilasi artikel yang dititip daripada akhbar, majalah dan internet. Blog ini memaparkan artikel yang ditulis sendiri dan artikel yang bukan ditulis oleh pemilik blog adalah koleksi peribadi, ada yang sefahaman atau sebaliknya dan bersandarkan kandungan Al-Quran. Pun begitu, janganlah membaca artikel-artikel di blog ini untuk menyangkal atau menyalahkannya, atau mempercayainya jua, tetapi bacalah menurut tujuan sebenar mereka ditulis, iaitu hanya untuk dipertimbangkan pembaca sahaja.
Tidak perlu menulis atau bertindak untuk mengecam, menghina atau mengkhianati kerana perbuatan serupa itu hanya memudaratkan diri anda sendiri.Firman Allah SWT, "Sesungguhnya Kami mengetahui bahawa ia menyedihkan kamu, apa yang mereka mengatakan; namun begitu, bukanlah kamu yang mereka mendustakan, tetapi orang-orang yang zalim, ia adalah ayat-ayat Allah yang mereka menyangkal." (6:33)Pemilik blog bukanlah seorang pakar agama, pakar kesihatan mahupun pakar perkahwinan, justeru itu, pemilik blog tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan hal ehwal agama, kesihatan, psikologi perkahwinan atau kaunseling rumahtangga dan undang-undang secara mendalam. Pengunjung dinasihatkan supaya mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah / kemusykilan yang dihadapi.Kami sekadar berkongsi ilmu.

Mengamalkan apa yang disiarkan di blog ini tanpa merujuk kepada dalil daripada Al-Quran dan Al-Hadis yang semakna atau hampir semakna dengannya, bukanlah tindakan yang bijak. Yang baik datangnya daripada Allah SWT, yang buruk adalah kelemahan pemilik blog sendiri.
Terima kasih kerana berlapang dada membaca cebisan ilmu yang tidak seberapa di blog ini. Ilmu yang baik dikongsi bersama.

Popular Posts