CARIAN ANDA

Friday, July 6, 2012

Main air








Memang pantang jumpa air. Tak boleh dibiokan dia sensorang kat dalam bilik air. Ni la jadinya. Habes 1 botol showercream yg baru beli...huhuhuuuuuuh....... INGAT TU! JANGAN BIO ANAK MANDI SORANG-SORANG...BAHAYA !!. Ni depan mata kita dia buat keje ni....

3 comments:

Emma said...

kih kih kih..tak pa, bil air kat Selangor ni murah murah jer..heee, sama macam ahmad la , letih aku dok alih dia dari nampak air..asik nak mandi jek..

QueeN TerataI said...

aduiilaaa... anak makcik pun kalau dpt main air mmg tak ingatlah.. tp seb baiklah dia x suka main sabun.. hehehe

SABARINA said...

abes sebtol sabun mandi aku, pakai sabun ketol dia dok campak masuk toilet, mengamuk bapak dia, dah ni aku taktau sabun apalagi nak guna

SEKAPUR SIRIH

Artikel berkaitan keagamaan,kesihatan, perkahwinan dan lain-lain di blog ini hanya kompilasi artikel yang dititip daripada akhbar, majalah dan internet. Blog ini memaparkan artikel yang ditulis sendiri dan artikel yang bukan ditulis oleh pemilik blog adalah koleksi peribadi, ada yang sefahaman atau sebaliknya dan bersandarkan kandungan Al-Quran. Pun begitu, janganlah membaca artikel-artikel di blog ini untuk menyangkal atau menyalahkannya, atau mempercayainya jua, tetapi bacalah menurut tujuan sebenar mereka ditulis, iaitu hanya untuk dipertimbangkan pembaca sahaja.
Tidak perlu menulis atau bertindak untuk mengecam, menghina atau mengkhianati kerana perbuatan serupa itu hanya memudaratkan diri anda sendiri.Firman Allah SWT, "Sesungguhnya Kami mengetahui bahawa ia menyedihkan kamu, apa yang mereka mengatakan; namun begitu, bukanlah kamu yang mereka mendustakan, tetapi orang-orang yang zalim, ia adalah ayat-ayat Allah yang mereka menyangkal." (6:33)Pemilik blog bukanlah seorang pakar agama, pakar kesihatan mahupun pakar perkahwinan, justeru itu, pemilik blog tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan hal ehwal agama, kesihatan, psikologi perkahwinan atau kaunseling rumahtangga dan undang-undang secara mendalam. Pengunjung dinasihatkan supaya mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah / kemusykilan yang dihadapi.Kami sekadar berkongsi ilmu.

Mengamalkan apa yang disiarkan di blog ini tanpa merujuk kepada dalil daripada Al-Quran dan Al-Hadis yang semakna atau hampir semakna dengannya, bukanlah tindakan yang bijak. Yang baik datangnya daripada Allah SWT, yang buruk adalah kelemahan pemilik blog sendiri.
Terima kasih kerana berlapang dada membaca cebisan ilmu yang tidak seberapa di blog ini. Ilmu yang baik dikongsi bersama.

Popular Posts